Ştiri

Sursa imaginii:

Ştiri / Comunicate TRM

10 Apr. 2024 / 16:43

TRM organizează un concurs de achiziţie a operelor audiovizuale de la producătorii independenţi din Moldova

Posturile publice de televiziune TV Moldova 1 (generalist) şi TV Moldova 2 (cultural) anunţă desfăşurarea unui concurs de achiziţie a operelor audiovizuale realizate de către producătorii independenţi din Republica Moldova.

Tematicile pentru acest concurs sunt din următoarele domenii:
Programe economice
Programe de instruire juridică
Programe despre istorie
Concursuri televizate
Programe despre artele plastice, design şi fotografie artistică
Portrete de creaţie ale oamenilor de cultură
Divertisment
Reality-show
Concerte
Spectacole de teatru
Documentare
Filme de ficţiune

La concurs, participanţii sunt invitaţi să prezinte opera audiovizuală completă sau un proiect-pilot (în cazul unui ciclu de emisiuni). Toate operele prezentate vor fi evaluate conform mai multor criterii, printre care se numără:

Relevanţa şi utilitatea pentru televiziunea publică
Originalitatea titlului şi conceptului
Actualitatea temei
Calitatea interviurilor şi comentariilor
Obiectivitatea, echidistanţa şi corectitudinea mesajului
Pregătirea şi limbajul jurnaliştilor şi moderatorilor
Regia şi complexitatea emisiunii
Calitatea tehnică şi artistică a imaginii, sunetului şi montajului
Stilul emisiunii (decor, vestimentaţie, make-up)

Data limită pentru prezentarea operelor audiovizuale este 17 mai 2024. Lucrările trebuie expediate online, la adresa de email: mariana.iabanji@trm.md.
Pentru informaţii suplimentare, apelaţi la numărul de telefon 069819800.

Menţionăm că producătorii independenţi din Republica Moldova trebuie să îndeplinească criteriile stabilite de Codul Serviciilor Media Audiovizuale şi Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
Această iniţiativă are scopul de a încuraja şi de a promova talentul local, oferind în acelaşi timp oportunităţi de colaborare şi dezvoltare profesională pentru producătorii independenţi din Republica Moldova.

Comentarii