 |
|
 |
 |
|
 |
 |
 |
|
14 Martie 2012 | 13:10
Studiu: sucurile şi carnea roşie pot duce la atac de cord
O sticlă de suc îndulcit cu zahăr pe zi poate creşte dramatic riscul de a suferi un atac de cord, potrivit Daily Mail.
E concluzia la care s-a ajuns în urma unui studiu realizat asupra a 40.000 de bărbaţi.
Cercetătorii britanici au stabilit pe baza acestui experiment că un consum zilnic de băuturi îndulcite cu zahăr pot creşte riscul de a suferi un infarct, inclusiv un accident cardiovascular mortal, cu 20%.
Potrivit click.ro, consumul excesiv de carne roşie, creşte cu 13% riscul apariţiei infarctului. Conform unui studiu realizat de Universitatea din Boston, pe 120.000 de persoane, s-a descoperit că pentru cei care consumă carne roşie o dată la două zile riscul bolilor cardiovasculare creşte cu până la 13%.
Cercetătorul Lawrence de Koning spune că reacţia organismului la surplusul de zahăr e de a-şi face provizii de grăsimi care sunt rele pentru inimă.
|
| Ştiri |
 |
 |
-
25 Mai 2013 | 18:37
25 Mai 2013 | 17:29
25 Mai 2013 | 16:56
25 Mai 2013 | 16:28
-
25 Mai 2013 | 15:52
25 Mai 2013 | 15:16
25 Mai 2013 | 14:37
25 Mai 2013 | 14:01
-
25 Mai 2013 | 13:25
25 Mai 2013 | 12:48
25 Mai 2013 | 12:07
25 Mai 2013 | 11:35
-
25 Mai 2013 | 10:49
25 Mai 2013 | 09:06
24 Mai 2013 | 20:04
24 Mai 2013 | 19:23
-
24 Mai 2013 | 18:51
24 Mai 2013 | 18:28
24 Mai 2013 | 18:08
24 Mai 2013 | 17:47
-
24 Mai 2013 | 17:19
24 Mai 2013 | 17:08
24 Mai 2013 | 16:25
24 Mai 2013 | 15:52
|
|
 |
|
 |
 |
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
 |
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene „Susţinerea Democraţiei în Moldova” |
|
DQTeam
|
|
 |