Sursa imaginii: trm.md
Ştiri / Comunicate TRM
28 Ian. 2019 / 12:02
TRM a semnat Codul de conduită elaborat de către CEC pentru campania electorală
IPNA Compania „Teleradio-Moldova” a semnat Codul de conduită privind desfăşurarea şi reflectarea campaniei electorale la alegerile parlamentare şi referendumul republican consultativ din 24 februarie 2019.
Documentul reprezintă o convenţie încheiată între concurenţii electorali şi reprezentanţii mass-media, ce reglementează normele de conduită ale concurenţilor electorali/participanţii la referendum şi reprezentanţii mass-media implicaţi în procesul desfăşurării şi reflectării campaniei electorale.
Obiectivele principale ale Codului de conduită constau în desfăşurarea unei campanii electorale corecte, în condiţii de concurenţă egală, informarea obiectivă a alegătorilor asupra proceselor electorale, libera participare politică în campania electorală, respectarea demnităţii participanţilor în campania electorală, crearea unui climat de încredere şi respect reciproc între semnatari în campania electorală.
Comentarii